Dámská moda

Odkazy

19. května 2011 v 9:01

Hubla jsem v pohodě


První kila jdou dolů většinou snadno, horší to však bývá s posledními pár kilogramy, na kterých se váha zasekne a ne a ne dolů. Pak bývá potřeba opravdu radikální úprava jídelníčku a nastartování metabolismu, aby se hubnutí opět rozjelo.
Simona
Věk: 36 let Váha před: 89 kg Váha po: 68 kg Zaměstnání: na mateřské
PŘED

Co je dieta v pohodě?

Jde o "krabičkovou" dietu, při které vám denně přivezou až před dveře vybraný typ dietní stravy sestavený ve spolupráci s odborníky na výživu z Centra preventivní medicíny - Prevence 2000. Na výběr máte i speciální redukční řadu Gurmán, při které jíte sice dietní, ale opravdové gurmánské lahůdky. Kromě redukční diety jsou k dispozici i řady: Vegetarián, Diabetik, Celiak apod. Více na www.dietavpohode.cz

Na zázraky jsem nevěřila

S váhou jsem v minulosti neměla vážnější problémy, ale hodně jsem přibrala v těhotenství. Bylo to neuvěřitelných 36 kg, což bylo dáno i tím, že jsem čekala dvojčátka. Následně jsem pochopitelně zhubla, ale náročný denní režim mi nedovolil věnovat se sama sobě. Vedle péče o děti to bylo nejprve dokončení studia na VŠ a pak hned zaměstnání. Návrat na původní váhu se proto logicky nedařil. Sice jsem něco zhubla sama cvičením, ale stále mi ještě chybělo dost do mé ideální váhy. Když jsem se dozvěděla o dietě, která je nenáročná na čas a přitom nabízí efektivní a uvěřitelné výsledky (žádné zázraky do deseti dnů), neváhala jsem.
Po dietě zhubla: 21 kg

Dieta byla skutečně v pohodě

Příbuzný mi doporučil tzv. dietu v pohodě, se kterou měl osobní zkušenost. Týden jsem odebírala jídlo na zkoušku a zjistila jsem, že mi tento způsob naprosto vyhovuje. Líbilo se mi, že jídlo na celý den dostanu až před dveře a nemusím se o nic starat.
Při zahájení diety jsem také obdržela podrobné instrukce a mnoho informací ohledně stravování. Kromě toho mi také vysvětlili, jak důležitý je pitný režim. Přiznám se, že s tím jsem měla do té doby velký problém a hodně jsem to podceňovala.

Vařila jsem podle kuchařky

Hubla jsem relativně rychle. Svoji váhu jsem upravila přibližně za dva měsíce, což považuji za velmi slušný výsledek. Během těchto dvou měsíců jsem shodila přibližně 7 kg. Pak jsem se již cítila dostatečně vycvičená a motivovaná, takže jsem si troufla na to, připravovat si o víkendech jídlo sama doma. Velkou pomocí mi byly recepty diety v pohodě a kuchařka od paní Málkové, kterou mi doporučili.
Zjistila jsem, že když zvládnu korigovat množství a jíst pravidelně, můžu jíst vlastně cokoli jako dřív a stejně tak se mnou i moje rodina.

Inspirovala jsem manžela i tátu

Přiznám se, že jsem si vymyslela trochu zvláštní motivaci. Každý shozený kilogram jsem "zreálnila" do podoby kamene. Je to vážně zvláštní, dívat se na hromadu kamenů a říkat si, tohle všechno jsem musela nosit na sobě. Velkou motivací mi bylo také okolí, které si mé postupné proměny samozřejmě všimlo. A těší mne ještě jedna věc. Svým příkladem jsem inspirovala i svého manžela a tátu.
Zjistili, že dieta nemusí znamenat odříkání, a začali úspěšně hubnout. Docela jim závidím, jejich výsledky jsou výraznější než moje, ale chlapům se prý hubne lépe.

Typicky denní jídelníček při hubnutí:

Snídaně: plátky Knuspi Crispbread s pomazánkou, zelenina Svačina: banánový tvaroh Oběd: losos s omáčkou, rýže, zeleninová obloha Svačina: zeleninový salát se sýrem Večeře: kuskus s kuřecím masem
O autorovi| Text a produkce: Pavla Maříková

MODA

18. ledna 2011 v 10:18
 
 

Reklama